הצהרת נגישות
ב-GINI, חשוב לנו להעניק שירות שוויוני ומכבד לכל הלקוחות שלנו. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שהאתר והשירותים שלנו יהיו נגישים לכל אחד ואחת מכם, בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ולתקנות הנלוות לו.
נגישות השירות
אנחנו כאן בשבילכם. כל המידע שלנו זמין גם בפורמטים נגישים דרך מוקדי השירות שלנו :
ווצאפ: 058-5557860
טלפון: 077-9926233
במייל: hello@gini-ins.co.il
מערכת ניתוב השיחות שלנו מותאמת כך שכל אחד יוכל להשתמש בה בקלות, עם הקלטות ברורות.
כל עובדי השירות שלנו עוברים הכשרות בנושא נגישות כדי להבטיח שירות מותאם ונגיש לכולם.
נגישות באינטרנט
– האתר שלנו עומד בכל הדרישות של תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
כל התאמות הנגישות באתר נעשו לפי ההמלצות העדכניות ביותר ומותאמות לרמת נגי-שות AA.
-הבדיקות נערכו על מנת להבטיח תאימות מלאה בדפדפן כרום.
-האתר מותאם לגישה דרך טכנולוגיות מסייעות וניתן לגלוש בו בקלות בעזרת מקלדת בלבד.
-האתר מותאם לתצוגה במכשירים ניידים ודפדפנים נפוצים.
התאמות הנגישות שבוצעו באתר:
האתר מותאם לתקן של WCAG 2.1 ברמה AA
התאמות הנגישות כוללות ניגודיות גבוהה והגדרות לעיוורי צבעים.
אפשרות להגדלת גופן
(ALT) חלופות טקסטואליות לתמונות ואובייקטים גרפיים
תמיכה בקוראי מסך
כל האלמנטים האינטראקטיביים באתר נגישים לשימוש במקלדת
מוקדים נגישים לקבלת קהל:
גם במוקדי השירות הפיזיים שלנו כל אחד יוכל לקבל שירות נגיש.
בכל מוקדי קבלת קהל יש עמדות נגישות, מקומות המתנה ומושבים מותאמים לאנשים עם מוגבלות, והמעברים מונגשים.
ניתן לקבל סיוע במילוי טפסים מהנציגים בעמדות.
קיימות חניות נכים מסומנות בחניוני החברה.
ליווי חיית שירות:
אנשים עם מוגבלות רשאים להיכנס למוקדי קבלת קהל עם חיית שירות. במידת הצורך, ניתן להזמין תרגם לשפת הסימנים לפגישות פיננסיות מורכבות בתיאום מראש.
דיווח על תקלת נגישות
אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר. אם נתקלתם בבעיה, נשמח לדעת על כך ולטפל בה בהקדם. ניתן לפנות אלינו דרך טופס צור קשר או דרך ערוצי התקשורת השונים.
דרכי התקשרות
אנחנו כאן בשבילכם בכל שאלה או בקשה בנושאי נגישות:
בדוא"ל: hello@gini-ins.co.il
– בכתובת המסגר 9, תל אביב
בטלפון: 077-9926233
פרסום הצהרת נגישות
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה ביום 04.06.2024.